Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Η θεραπεία με σταφύλια


Στην παρούσα απελπιστική ανάγκη του κόσμου,  προσφέρω αυτό το βιβλίο ως συνεισφορά μου προς την επίλυση του προβλήματος του καρκίνου. Το σύστημα αυτό βασίζεται στην προσωπική εμπειρία και προβάλλεται περισσότερο ως πρόληψη του καρκίνου από ό, τι ως θεραπεία.
Πολλά από τα πάσχοντες από αυτή την ασθένεια είχαν όργανα έχουν αφαιρεθεί. Havoc έχει ενδυναμώνονται από την λοιμογόνο δηλητήριο του καρκίνου. Έχουν όλοι την ίδια ιστορία να πει, όπως:
"Είμαστε τώρα δηλώσει ότι πάσχει από καρκίνο ακατάλληλο για χρήση."
Για όλους πλήττονται τέτοια όντα - και υπάρχουν πολλοί - θα διαλυθεί πω ότι το σταφύλι δίαιτα είναι, τόσο όσο γνωρίζω προς το παρόν, η μόνη ελπίδα τους.
Οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να κατευθύνονται προς drugless άδεια θεραπευτές ή την ιατρική άνδρες που έχουν μελετήσει την Grape Cure.
Πριν ξεκινήσετε για το σταφύλι διατροφή, είναι απολύτως απαραίτητο για να αφαιρέσετε οποιαδήποτε και όλα προκατάληψη από τα μυαλά και τις καρδιές μας.Ξεκινήστε με ένα καθαρό φύλλο, τότε το μόνο πράγμα που θα έχετε την εξάλειψη κορυφή είναι η απόφραξη στο φυσικό σας σώμα.
Johanna Brandt,
Πρετόρια, SA
Κεφάλαιο 1 - Το τέταρτο του Ιουλίου, 1927
Ήταν στα μέσα του χειμώνα, όταν έφυγα από το σπίτι μου
στο Transvaal το φέρει το μήνυμα της ανακάλυψης μιας θεραπείας για τον καρκίνο στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Τίποτα δεν θα μπορούσε να ήταν πιο θλιβερό από το σκονισμένο μικρή πλατφόρμα της επαρχιακής πόλης μας. Κάτι Κρατούσε την καρδιά μου όταν είδα στα πρόσωπα των παιδιών που είχαν βοηθήσει τη μητέρα να πάρει έτοιμο για αποστολή της παράξενο. Πότε θα δω πάλι; Θέματα που δεν έχουν βελτιωθεί με το γεγονός ότι το πρόσωπο του συζύγου μου έλειπε. Ήταν μακριά από το σπίτι για υποθέσεις που συνδέονται με την εκκλησία μας.
Ήταν η 4η Ιουλίου - η αμερικανική Ημέρα της Ανεξαρτησίας. Αυτή ήταν μια απλή σύμπτωση. Η ημερομηνία δεν είχε προσχεδιασμένο λόγω της σημασίας του, αλλά επειδή τοποθετηθεί με τις διαλέξεις που έπρεπε να παραδώσει σε Μπλουμφοντέιν Κέιπ Τάουν και πριν από την αναχώρηση για την Αγγλία από το "Windsor Castle."
Ήταν ένας καλός οιωνός, είπα τα παιδιά. Η Αμερική ήταν μια ελεύθερη χώρα πολιτικά, και μια ανεξάρτητη, ισχυρή, προοδευτική, πλούσια, και φωτισμένο έθνος. Αλλά δεν ήταν απαλλαγμένη από τη νόσο. Δεν είχα καμία απολύτως αμφιβολία ότι αυτό το ελεύθερο έθνος θα δεχόταν το μήνυμά μου, και η αποδοχή του, να είναι ευλογημένος με μια νέα χειραφέτηση - μια θαυμάσια απελευθέρωση από τη νόσο και πρόωρο θάνατο. Προσπάθησα να πλάθω οράματα της ευλογημένη και όμορφη πολιτεία του κόσμου, όταν, μέσα από Αμερική, μια που χάνεται η ανθρωπότητα είχε σωθεί από τα βάσανα και τη φτώχεια που τόσο συχνά ακολουθεί τα ίχνη της νόσου.
Στο Κέιπ Τάουν, μετά από μία από τις διαλέξεις μου, ένας αστρολόγος ο οποίος έτυχε να είναι παρών, εθελοντικά τις πληροφορίες ότι οι πλανητικές επιρροές ήταν εναντίον μου επιχείρηση. Ήμουν συνιστάται θερμά να ακυρώσει το ταξίδι μου και να επιστρέψετε στο Transvaal.
Αυτό αποθαρρύνει! Για να αποκρύψετε την κατάθλιψη μου χαμογέλασε και είπε:
"Θα ξεπεράσουμε όλα τα πλανητικά και άλλες κακό επιρροές, με τη χάρη του Θεού!"
Η μελαγχολική μεγαλείο του βουνού Table περιβάλλεται με μια ευλογία σε χωρίστρα.
Απογοήτευση ακολούθησε μετά μου. Κάθε σχέδιο ματαιώθηκε? Κεφάλαια μου έτρεξε χαμηλά και ήμουν τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην Αγγλία και την Ευρώπη ότι ήταν το τέλος του Νοεμβρίου, πριν έφτασα στη Νέα Υόρκη.
Ίσως κάποια μέρα η ιστορία μπορεί να γραφτεί για το πώς στο τέλος, με τη χάρη του Θεού, κάθε εμπόδιο ξεπεράστηκε.
Οι πρώτοι τρεις μήνες στην Αμερική ήταν πράγματι δύσκολη. Βρήκα σε μεγάλη απογοήτευσή μου ότι η Ιατρική Πράξη πρακτική του κράτους της Νέας Υόρκης ήταν τυραννική στην ακραία. Πολύς χρόνος χάθηκε στην κατασκευή ένα σχέδιο με το οποίο θα μπορούσε να αποδείξει την αποτελεσματικότητα του σταφυλιού Cure.
Ως νομοταγής πολίτης της Νότιας Αφρικής, δεν είχα καμία επιθυμία να έρθει σε σύγκρουση με το νόμο της μια παράξενη χώρα. Δεν υπήρχε τίποτα να κάνω, ως εκ τούτου, αλλά και να εξασφαλιστεί η συνεργασία των εγγεγραμμένων ιατρική άνδρες και διεξάγει εκστρατεία θεραπεία μου υπό την προστασία τους.
Αλλά θα ήταν δυνατό να βρεθεί ιατρική άνδρες που θα ήταν πρόθυμοι να επιβλέπουν περιπτώσεις ελέγχου κάτω από ένα άγνωστο σύστημα θεραπείας;
ο χρόνος που δαπανάται για την αναζήτηση για αυτούς δεν χάθηκε. Επισκέφθηκα πολλούς ανθρώπους ένα ιδρύματα, παρουσίασε επιστολές της εισαγωγής, παραδίδεται ιδιωτικές διαλέξεις και επεξεργασία πολλές πολύτιμες συνδέσεις. Η κύρια δραστηριότητά μου, ωστόσο, έγραφε. Το μικρό φορητό "Corona" γραφομηχανή που με συνόδευσαν παντού από το 1916 ήταν σχεδόν φθαρεί με γράμματα που έγραψα για τους εκδότες των κορυφαίων εφημερίδων και περιοδικών, οι αρχηγοί των κινήσεων επούλωσης, τους ποιμένες των εκκλησιών και, τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό το πιο σημαντικό ιατρικό άνδρες που συνδέονται με την εκστρατεία κατά του καρκίνου.
Αλλά οι προσπάθειες αυτές δεν είχαν επιτυχία. Οι μήνες περνούσαν και δεν είχα πάρει ακόμη απόδειξη της παραλαβής οποιουδήποτε των επικοινωνιών μου.
Δύο χρόνια πριν, όταν ήμουν διαλέξεις στο Κέιπ Τάουν, συνάντησα μια ωραία αμερικανική γυναίκα που ενδιαφέρεται για θεραπεία και οι οποίοι είχαν ακόμα το χρόνο, σχετικά με το ταξίδι της σε όλο τον κόσμο, για να με βοηθήσει με την εργασία μου. Γίναμε στενοί φίλοι. Το σπίτι της στο Long Island με παραληφθούν μετά προσγειώθηκα στη Νέα Υόρκη.
«Είναι ο Θεός, ο οποίος έχτισε τη φωλιά του πουλιού των τυφλών."
Εξακολουθώ να έχω το κλειδί εξώπορτας του σπιτιού. Το καταφύγιο είναι πάντα έτοιμος.
Όσοι έχουν πιει βαθιά του κυπέλλου της νοσταλγίας για την πατρίδα, θα καταλάβει. Αλλά αυτό δεν ήταν συνηθισμένο νοσταλγία. Δεν ήταν λαχτάρα για το σπίτι και τους αγαπημένους, ή μια λαχτάρα για την «κοιμηθεί, απεραντοσύνη ηλιόλουστο" της Νότιας Αφρικής. Ήταν μια κατάσταση ψυχική και πνευματική αγωνία χρεώνονται με ανεξιχνίαστο βάσανα όλων των ηλικιών. Ήταν απόλυτη αδυναμία μου.
Για να κρατούν το κλειδί για την επίλυση των περισσότερων από τα προβλήματα της ζωής και να το απέρριψε, αδοκίμαστο, ως άνευ αξίας - δηλαδή να περάσει μέσα από τη σκοτεινή νύχτα της ψυχής. Για να έχετε μια παρωδία της κοσμικής μεγαλείο ώθηση επάνω επάνω ως υποκατάστατο για ένα ιδανικό? Αυτός είναι ο πειρασμός στην έρημο. Για να προσφέρουν το δώρο της απελευθέρωσης από τον πόνο, ελεύθερα, χωρίς χρήματα, και χωρίς τιμή και να δείτε το απέρριψαν - δηλαδή σταύρωση - Γολγοθά.
Η Ενεργοποίηση της παλίρροιας
Αγορά The Cure σταφυλιώνΜεταξύ άλλων, είχα μια επιστολή της εισαγωγής προς τον Πατέρα του Naturopathy στην Αμερική, ο Δρ Benedict Lust, και όταν έβαλα δυσκολίες μου πριν από αυτόν με συμβούλεψε να προσεγγίσει τον κ. Bernarr Macfadden, εκδότης της "Απογευματινή γραφικών" και η περίφημη περιοδικό «Φυσικής Αγωγής».
Ο κ. Macfadden με δέχτηκαν πολύ ευγενικά. Παρά το γεγονός ότι ήμουν παρακράτηση ακόμα το μυστικό του σταφυλιού Cure (μέχρι θα μπορούσε να ασκηθεί προς τα εμπρός κατά τέτοιο τρόπο ώστε ποτέ δεν θα μπορούσε να αμφισβητηθεί), άκουγε προσεκτικά την ιστορία μου και τελικά με κάλεσε να γράψω ένα λογαριασμό του η ανακάλυψη για την "Απογευματινή γραφικών."
Τι φάνηκε να τον εντυπωσιάσει περισσότερο ήταν το γεγονός ότι ήμουν έτοιμος να υποβληθεί σε διερευνητική λειτουργία για να αποδείξει τον ισχυρισμό μου, έχω για πάντα διατηρούνται οι τα σημάδια της κακοήθων νεοπλασιών ήταν ακόμη στο σώμα μου.
Η απόδειξη της ειλικρίνειας μου τον άγγιξε και έκανε ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της υπόθεσης μου σε ένα πλήρες άρθρο στην σελίδα "Απογευματινή Graphic» της 21 Ιανουαρίου του 1928.

Δεν υπάρχουν σχόλια: